مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 42
ديناميك و انيميشين پيشنيازها دانشي از مدلسازي lighting Viewing,( modeling) و نقش پارامترها در مدلسازي و Viewing معرفي: اين فصل با فصهاي ديگر تفاوت دارد چون اين فصل يك فصل غيرعادي است چرا كه شامل چند شكل است كه دقيقاً عنوان( موضوع) آنرا معرفي ميكنند( مشخص ميكنند). موضوع( عنوان) اين فصل در مورد حركت است و ما نميتوانيم در يك متن دستي نوشته شده مفهوم دقيق حركت را نشان دهيم اين امكان وجود داشت كه با فايلهاي تصويري در يك متن الكترونيكي ميتوانستيم با فايلهاي تصويري در يك متن الكترونيكي مفهوم دقيق حركت را نشان دهيم ولي خوب اين فصل بايد پرينت شود. شايد نسخههاي آينده اين كتاب شامل فيلمهايي يا حداقل فايلهاي قابل اجرا با انيميشين باشد ولي هماكنون شما بايد با نمونهها و كدهاي سگمنتها كه فراهم كردهايم كار كنيد و اجراي آنها را روي سيستم خودتان مشاهده امتحان كنيد. انيميشن كامپيوتري يك مبحث بسيار گسترده است و كتابها و courseهاي بسياري در مورد آن وجود دارد. ما نميتوانيم اميدوار باشيم كه عمق مفهوم اين موضوع را در اولين دورة گرافيك كامپيوتري پوشش دهيم. به جاي آن ما روي انيميشنهاي نسبتاً ساده كه نوع مدلها و تصاويري كه در اين course به وجود ميآوريم را نمايش ميدهند متمركز ميشويم. البته با تأكيد روي بخشهاي علمي. اينگونه پنداشته ميشود كه انيميشين عبارت است از ارائه دنبالهاي از قالبها، يا تصاوير منفرد، آنقدر سريع كه تصويري از شيئي در يك قاب در حال حركت را ايجاد كند. دو نوع انيميشن وجود دارد. انيميشن بلادرنگ (real –time animation) يا انيميشني كه در آن هر قاب با برنامهاي در طول اجراي آن مشخص ميشود و انيميشن Frame –at-a- time يا انيميشني كه با render كردن قابهاي منفرد و اسمبل كردن آنها به يك شكل قابل ديد.( احتمالاً از طريق فيلم يا ويدئو در يك فرآيند توليد مجزا) اسمبل ميشود. اين فصل بيشتر روي انيميشنFrame-at-a-time با هدف رسيدن به انيميشن real
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 18,100 تومان