مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 38
بررسي و مطالعه حوزه عموم ارتباطات و مديريت آشنا و تطبيق آن با راديو فصل اول دلايل شنوندگان برنامه هاي راديوهاي داخلي براي بهتر بودن آن از آن دسته شنوندگاني كه برنامه هاي راديوهاي داخلي را بهتر دانسته اند، دلايل آن پرسيده شد: نتايج حاكي از آن است كه مهمترين دليل شنوندگان براي بهتر بودن برنامههاي راديوهاي داخلي «هماهنگ بودن با فرهنگ ما» (38درصد) است. «صداقت داشتن برنامه هاي راديوهاي داخلي» (9درصد) و «اطلاعات بيشتري درباره كشور دادن» و «آموزنده بودن» (هر كدام 7 درصد) از جمله دلايل شنوندگان براي بهتر بودن برنامه هاي راديوهاي داخلي است. ساير دلايل در جدول شماره 17 آمده است. جدول شماره دلايل شنوندگان برنامه هاي راديوهاي داخلي براي بهتر بودن آن دلايل فراواني درصد با فرهنگ ما هماهنگي دارد 1729 38 در برنامه هاي راديوهاي داخلي صداقت بيشتري وجود دارد 433 9 اطلاعات بيشتري درباره كشورمان مي دهد 339 7 آموزنده است 328 7 بهتر و با كيفيت تر است 259 6 مذهبي و اسلامي است 243 5 متنوع و سرگرم كننده است 213 5 قابل فهم است 184 4 مشكلات مردم را مطرح مي كند 142 3 شاد و جذاب است 103 2 برنامه هاي راديوهاي خارجي غرض ورزي و بدآموزي دارد 92 2 به برنامه هاي راديوهاي خارجي اعتماد ندارم 83 2 به برنامه هاي راديوهاي داخهلي علاقه دارم 66 2 برنامه هاي راديوهاي داخلي اطلاع رساني خوب و دقيق دارند 64 1 اخبار دقيق تري دارد 55 1 ساير 43 1 نمي دانم/ اظهار نشده
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 8,200 تومان